Perfect.

Ja, jag vet att de va ett tag sen sist men sist jag föröskte skriva vägra datan att publicera texten så jag sket ide, så lat är jag :)
Igår va de studiedag som jag spenderade genom att bara gå omkring i myskläder, titta på tv och plugga till provet idag =p Som inte gick så jättebra, hatar verb! Men tror inte att de blir någon skola för mig imorron, för de först har jag jätteont i mitt öra, tror jag börjar få öroninflamation =( Och för de andra har jag glömt tre böcker iskolan som jag har läxa och läxförhör i imorron, (6)
När jag kom hem från skolan idag låg det ett brev till mig på köksbordet som va från min gammla svenska lärare, Jenny :) Och jag visste direkt va de va :) Det va ett brev till mig själv som jag skrev innan jag slutade nia plus ett brev från Malin och ett från Sara, fast dem breven gjorde mig faktiskt lite deprimerad, och fick mig att sakna er =( Men annars va de väldigt gulliga och roliga brev :D så tack ! :D <'3
Har inte mer att skriva just nu men jag måste barra skriva ner en till sak på bevis hur dum min klass faktisk är ^^

På hygienlektionen;
Läraren;.....mikroorganismer.
Tolle; Matte, va va de sista han sa?
Matte; ..... Mikroorgasmer.
Tolle; Okej.

Så vem är egentligen dumast i den här historian? Matte, som faktiskt tror att han se de eller Tolle som trodde på Matte ? ^o) XD Jaja, bye <'3

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0