sisterhood <'3

Mammas mobil ringde igår kl. 21:14, mamma klickar samtalet för hon e upptagen på hemtelefonen.
En minut senare ringer det igen, det är min syster och pappa tar telefonen; Var är du? Är du fortfarande på almgården, du skulle tagit bussen för 5 minuter sen du har läxor." Sen lägger även han på telefonen. Efter några sekunder ringer det igen och mamma tar det, men denna gånger pratar hon inte, hon skriker " Hjälp mig! Dem slår mig! Aj, de gör ont! För fan låt mig va!" Sen hör vi bara ett skrik. Mamma får panik och börjar böla. Jag,pappa och mamma springer ut i bilen och kör så mamma nästan svimmar, vi va där på mindre på en minut det skulle ungefär tagit 2. När vi kommer till bron mellan höja och almgården ser vi ett gäng ungdomar kaste en massa skit på en mindre person, den personen är min syster. Pappa ser att det är Mimmi och gör en u-sväng mitt på gata så vi nästan krockar, jag hoppar ut ur bilen när vi fortfarande är i farten" Va fan tror ni att ni håller på med era små jävla fittor?! Gruppen på minst 14 stycken börjar springa därifrån. Era jävla fegisar kom hit och försök slå på mig istället och inte gå på en jävla 14 åring!" Nu kom pappa ut ur bilen " Era jävla fittor jag lovar om jag någonsin ser er igen kommer jag ta dö på er en efter en!" Mamma går och hämtar Mimmi och hjälper henne till bilen sen kör vi in på almgården, vi letar efter dem i ca 10 minuter men inget spår efter dem, så mamma ringer polisen och anmäler misshandlen. 12 minuter senare mötte vi två kvinnliga poliser på akuten där läkere börja undersöke hela och polisen dokumentera alla skader med hjälp av förhör och bilder. Under undersökningen börja läkaren gråta. Varför? Ja, han hade en dotter i samma ålder och mer behöver jag inte förklara va ?
Jag tänker inte skriva ner att skit dem gjorde mot henne eller med henne. Hon har blivit kränkt nog! För två timmar sen fick vi ett telefon samtal av en kvinna som valde att inte uppge sitt namn och nu vet vi namnen på 7 st av dem som gjorde det, den yngsta var 11 och den äldst 17, vilken perfekt jävla värld vi lever i va ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Världen är sjuk, hur kan man göra så? Man har ngt seriöst fel om man gör å mot ngn, en tjej dessutom. Fy vad hemskt allt....

2007-10-23 @ 21:05:55
Postat av: Anonym

ja fyfaaaan, hur kan man göra så mot nån. hälsa din syrra att jag tänker på henne :(

2007-10-24 @ 19:55:25
Postat av: Robin

Alltså jag har aldrig hört berättelsen om vad som hänt men nu när jag hör den så är jag så jävla förbannad för även om jag inte är tillsammans med mimmi längre så betyder hon mkt och om jag hade vetat vem dessa killarna va eller om jag hade varit tillsammans med henne då så kan jag svära på min döda farmor att dom inte hade kunnat gå än idag :@ jag är så jävla lack nu vill bara slå in deras fula feejs varenda en av dom:@ dom borde döööööööööööö:@:@:@:@:@ AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHH:@:@:@:@:@

2009-02-12 @ 15:31:25

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0