Candle in the wind.

Då gör jag som alla andra ännu en gång och skaffar mig en blogg. Tror detta är min tredje blogg faktiskt ^o) DEm andra va inget kul så jag gjorde ännu en ny (: Jag får väl hoppas den här blir lite roligare :D Men för er som inte vet heter jag Malin Maria Gullianne Gustavsson men inte länge till eftersom jag byter efternamn om några veckor efter som det hänt lite skit och inte längra kan ha kvar mitt gamla efternamn så istället blir det ett helt nytt, så nytt att ingen annan i Sverige heter de :D Så snart kommer jag ha 2 av 4 namn som ingen annan i Sverige heter ( Gullianne och Zilverframe som är mitt nya efternamn) Ni kankse inte hängde med men de får duga ^^, Fast nu måstejag duscha före Idol, kankse blir en längre blogg nästa gång :D

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0