do u know ?

Har inte skrivit på hela helgen så de får väl bli en snabb sammansättning nu innan filmen börjar kl. 21.00 :)

Fredag.
Träffade blondisarna :) Hyrde film och kollade på gamla foto, "någon" somnade på golvet när kl. bara va halv 1 men jag tror att de person skyller på att hon inte fått någon sömn natten förre ? (a)

Lördag.
Stan med Lina på morronen (alltså vi 11 tiden) köpte presenter till mimmi och pappa som båda fyller på tisdag :) Sen jobbade jag "/ riktigt helvete men måste ha pengar till min tatuering om jag vill ha några pengar kvar efter de de vill säga ^^

Söndag.
Åkte och köpte smink men mammi och mormor <'3 Sen mer jobb "/
Ska kolla på film med mammi nu byebye <'3image8

Kommentarer
Postat av: karin

haha du somnade på mitt golv :D det var komiskt.

2007-09-24 @ 19:23:23

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0