everytime.

idag har de varit en riktigt bajsdag.
Måndag;
Klassen är på väg från köket och alexandra ser sin pappa.
Alexandra; Där är min pappa ju!
Jag (ser min mamma); ..och min mamma.
Robin; Vadå? Är era föräldrar här tsm ? =S
Alexandra; Ja, vf skulle dem inte va de om dem är gifta ?
Robin; Va ?
Jag; Ja, visste du inte att jag och alexandra är halvsystrar? ^o)
För er som inte vet är jag och alex inte systrar, men de vet ju inte killarna i klassen :) Så nu tror alla killarna att vi e halvsystrar och går runt och frågar, "har du sett din syster jag måste snacka med henne ?" Väldigt underhållande :)

Dagens;
Jag skulle laga middag idag och duktig som är så följer jag receptet, men råka ta lite för mycke olja så det började brinna, så all mat blev rätt bränd så jag fick göra middag två gånger idag =O  "/
bye <'3

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jävla klant :D

2007-09-20 @ 22:00:40

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0