how does it feel?

vill bara varna och säga att jagär på sjukt dåligt humör idag. Ni kankse vill ha en lite förklaring ? Jag skiter i om ni inte vill ha de här här kommer de iallafall. Dagen började faktiskt riktigt bra, gjorde läxförhör som de gick väldigt bra på (23/24) :D Träffa Lina på lunchen fast blev lite sur på henne att hon inte ville följa med mig till stan ^^ Men sen blev jag på riktigt dåligt på väg till idrotten när de va en idiot till kille som börja tro att han va något, "kan jag få en cigg?" "De blir nog lite svårt eftersom jag inte röker" sa jag och de va inget mer med de men efter ett tag kommer han tillbaka " Varför  va du så kaxig innan?" Jag som inte orkar bry mig tittar bara på han och antyder att de där va inte jag som kaxig bara väldigt upptagen med att snacka med alexandra och inte hade tid med han men de räkte tydligen för enligt han så ska man  pratta med han så fort han säger något för han är ju störrst,bäst och vackrast (vilket bara är ett stort jävla skämt eftersom han har den hårigaste mage jag någonsin sett ^o) ) Och har verkar inte precis fatta att jag inte vill snacka med han så han försöker börja snacka ännu mer (tröge fan ^o)) men jag fortsätter att ignorera han och då börjar han dra ner min tröja (!) och gissa om jag får damp och undrar va fan han håller på mig, jag skrek som fan åt han och slog till han arm sen stck han men eftersom han har gympa med oss va de inte precis som han satt och stirra och höll på med sitt skit hela gympa lektionen ( som bara varade i 10 min eftersom de börja regna och vi fick avbryta den.) Jaja, jag ville bara dampa lite så that's it (: Love malin.

Kommentarer
Postat av: karin

låter fett jobbigt gumms. hoppas du är gladare nu! <3 älskar

2007-09-14 @ 20:20:58

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0