I belive I can fly.

Då va de skolan igen.
Steg upp 05.40 för att sjunga för mimmi och pappa eftersom dem fyller år idag :) Sen va de snabbt iväg till skolan och när jag väl va där kom jag på att jag inte sminkat mig =O men som tur e har jag alltid lite extra smink med mig ^^ så de va bara att sticka in på toan  och börja sminka sig (och som tur va så va jag först i skolan) Sen efter några minuter kommer Misó (?) och jag är klar och kommer ut med mitt smink "Sminkade du dig precis på toa?" "Ja?" "OK, jag skulle bara kolla." Ofta ? =P Sen va vi i köket idag, och jag va kock :| Va rätt nervös efter som jag skulle jobba med Misó och Toni ( MIsó bara springer omkring överallt och jag trodde aldrig att vi skulle bli klara med över 300 port. till kl. 11 men de lyckades vi med och fick tillochmed beröm för vårt samarbete(?) haha, stolt :D ) Sen fick äver Misó reda på alla jag typ älskar Heroes :D.. men de va inte så kul eftersom jag köpt hela säsong 1 från usa och berätta allt som kommer hända, gissa om jag blev arg på han ? =O
Ikväll kommer DH :D <'33
byebye <'3 Grattis Mimmi på 14-årsdagen och pappa på 41-årsdagen :) <'3


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0