what have u done?

Dagen började med danska kl. 8, orka liksom ? Nu kan jag lägga till ännu en läskig lärare på min lista, jag är riktigt rädd för min danska lärare hoin är helkonstig och man får inte göra någotnting förutom lyssna på henne, så fort man gör något börjar hon skrika och säga; NU är de jag som talar uppfattat!" Sjukt störd =S Vf e de just vår klass som får alla konstiga lärare ? "/ Efter danska va de Hotellprov som faktiskt gick riktigt bra ^^ :D yeah på mig ^^
sen va de lunch på åt jag i skolan och sen stack till pappas jobb för vi skulle sticka till danmark för pappa skulle fortsätta med sin tatuering, och jag skulle kolla igenom olika tatueringar för att få fram hur just jag vill ha min, dem blir nog lite större än vad jag tänkt mig men de blir nog bra ^^ :D
Ikväll e de tvkväll men jag vet inte vad jag ska titta på ^^ Först e de Idol sen Heroes och Greys a. samtidigt :| så jag vet inte vilket jag ska spela in för båda är lika bra och de ska ju va ett sjukt spännande avsnitt i Greys så.. :D jaja, ska sticka nu men ha dê ^^ :)image9

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0