When it was me.

hejhej :D
Idag har det faktiskt varit rätt så roligt för att vara en torsdag ^ ( fast har haft sjukt dryga lektioner)
Först va de Matte men Maija ( Som är finska och uttalar kök schöööök, sjukt kul och + så har hon gröna naglar typ värsta mögel på dem ?! =o väldigt äckligt!)
Sen va de Livsmedelhygien, måste bara säga att vår lärare är helt sjuk i huvet och inte sådär bara för jag inte tycker om hans ämne så mycke utan för att han faktiskt är de, ni kankse vill han en liten förklaring ? ;D OK, såhär va de
Läraren; Robin var är din bok?
Robin;Jo, jag råkade ta fel men kan jag få gå och hämta den, de tar bara 2 minuter?
Läraren; Nej, nu går du ut härifrån och kommer till baka nästa vecka!
Robin; Va ?
Läraren; Ja, du hörde mig, gå nu!
Robin; Du måste skämta, du är ju helt dum i huvet!
Läraren; Va sa du?!
Robin; Att du är dum ihuvet?
Läraren tar fram en så där inspelningssak från fickan.
Läraren; Säg de en gång till, tack!
Robin; skämtar du med mig?
Läraren upptäker att han inte tryckte på rec.
Robin; du är helt sjuk i huvet. Går i från klassrummet.
Läraren; Snorunge!
Sjukt kul :D ^^
Sen åkte jag in till stan för träffa Karin och Lina på Sub. för sen fortsätta ut på stan ^^
<'3image7

Kommentarer
Postat av: Fanny

seriöst, håkan är läskig. Jag ska alltid gå med den boken med mig, vart jag än går.

2007-09-20 @ 21:24:18
URL: http://fannyangerborn.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0