09:14 28 April

Sitter i skolans mediatek just nu. Började  20 i 9 med svenska som vi bara hade i 20 minuter, onödigt ? Men det är ju för snällt att låta oss ha sovmorron?

Jag har faktiskt kommit på ett sätt att få ännu mer läsare, man åker lite på andra bloggerskers fame. Ni kankse vill ha en förklaring? Jo, det var så här, efter att jag igår hade skrivit in någon kommentar till Blondinbella, kankse inte den snällaste emn ni fattar, så höjdes mina läsare med ungefär 30 %, skit bra ellerhur? Så om allt det är som krävs är att kommentera folks inlägg, vilket jag är skitbra på, eller jag är bra på att kommentera folk överhuvudtaget - jag är ju lite av en bitch.. Så kommer antal läsare höjas som fan, eller var de bara lite tur ? Jag får bara fortsätta och se vad som händer ju :)

Har ni by the way lagt märke till att jag har min första reklamsak i sidan som jag själv fixat dit ? Kolla i allafall in sidan, dem har jättesnygga smycken och fri frakt! :)

Men nu måste jag sticka, Louise är klar med vad hon skulle göra vid datan och står nu och väntar, tycker inte om att folk tittar på mig när jag skriver blogg, fråga mig inte varför, jag tycker bara om när folk läser färdiga inlägg helt enkelt :) love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0