11:04 23 April

Har fortfarande inte fått nån hjälp om hur man lägger in youtube-klipp här, vad är det för dåliga läsare jag har ? :O

Iallafall väcktes jag av Ture för drygt en timme sen, ska in och duscha nu och läsa igenom livsmedlen en gång till innan jag sticker till skolan för göra provet, men det kommer nog gå bra, inte för att skryta men det går alltid bra för mig på livsmedel, men bara för jag sa det kommer det väl gå dåligt? :O
Imorron är det prov i livsmedelhygien, något som jag inte pluggat till, måste komma på en anledning till att slippa det? Kanske tandläkaren, ska ju ändå dit, säger bara att jag läste fel tid..(6) jaja, vi hör senare och ni som vet hur man får in youtube klipp på blogg.se kan ju hjälpa till ellerhur? Annars kommer jag bara att fortsätta tjata :D love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Ture är typ din nya bästis :D

2008-04-23 @ 16:41:41
Postat av: Malin

Vadå? Börjar du bli avundsjuk ? ;)

2008-04-23 @ 17:10:19
URL: http://malingullianne.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0