12:45 24 April

Kom precis hem, har varit hos tandläkaren! Hatar att vara hos tandläkaren! Det är inte de att jag har tandläkarskräck utan de att dem pillar och håller på i en mun.. känns lite som mun-våldtäkt, bara jag som känner så? Men iallafall så har jag slutat nu :D Hade bara 2 lektioner (H) (Jag har mitt engelska "book talk" imorron när hälften av klassen är ledig) Sen tog jag och Louise bussen till vide men inte förrän jag hade sett olala, den in ;D

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, vi ska träffa mormor och hitta på vad vi ska göra på systers konfirmation, sen ska vi köpa grillspet till imorron, imorron bär det av till adam's place för grillning :) Sen ska jag vaxa benen, pain säger jag bara!
love,malin
P.S jag glömde att skriva att jag fick fucking G på mitt jävla matte prov! :D Lycka! D.S

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej IG-fanny heter jag.

2008-04-24 @ 15:03:42
URL: http://fannyangerborn.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0