13:22 27 April

Eftersom det inte finns några bilder än att sno så skiter jag i det och berättar om fredagen istället :)
Kvällen började med att jag mötte Louise på konsum för att vi skulle köpa chips som vi skulle ha med oss till Adam, och nu i efterhand kommer jag ihåg att det aldrig blev några chips ätna? Därefter fick vi springa till bussen och så klart hade jag helt fel klänning till det som flög upp och allt, men inte på det sättet ni tror ;) Vi åkte till gustav och sen bytte till fyran som tog överlång tid, men som tur de underhöll vi oss på vägen, eller underhöll och underhöll, Louise sov halvt och jag skicka sms till en person som lite så där trakaserar (?) mig, så dem blev en hel del hot-sms.. Kvart i sju hoppa vi av i Klagshamn och fann oss brevid två åkrar och en landsväg, vem sa att klagshamn inte var landet? Men Fanny kom och möte oss och snart var vi framme vid Adams hus :) Sen tog det inte lång tid tills vi börja grilla :) Känns som jag inte har så mycket mer att berätta? Det blev iallafall en väldigt mysig kväll mer härligt folk och god mat och dryck :) Och för att inte nämna roliga citat, tillochmed från mig som nog kom med det dummaste på hela kvällen.. Men vi saknade ju en person..eller inte :) Tyvärr slutade inte kvällen så värst bra.. love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0