13:34 26 April

Jag skriver ett senare inlägg om igår när jag orkar och när folk lagt in sina bilder på bdb så jag kan sno dem, tyvärr var jag väldigt dålig på att ta fotot igår  (Blir ju roligare att läsa ett inlägg med bilder..?)

Mamma väckte mig imorse kl. 8! Snacka om man hade problem att stiga upp? Men vi skulle åka till min farbror och hälsa på han :) Trevligt fastän omständigheterna, har inte träffat han sen sportlovet ju..

Just nu tycker jag att det är skitsnyggt att ha herrklockor, på tjejor då, och när jag imorse såg att pappa hade en ny klocka så blev jag helt förälskad i den, och den passar super snyggt till mina silverpumps, går i samma färg och allt :) Och man kan koppla den till telefonen och allt, känns lite som en spiongadget? Lägger in en bild på den i den mörkare silver :) love,malin
                                                   

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0