13:52 27 April

Usch! Orkar verkligen inte.. Känner mig väldigt nere och allt känns så sjukt tråkigt.. Måste städa mitt rum, måste plugga, måste göra min svenska filmanalys och måste lämna in mitt IV val.. Och sen är det skolan imorron, kna det inte bara bli sommar ? Sen har jag inget jävla sommarjobb iheller, så jag kommer inte ha ett enda öre att leva på i sommar känns inte så jävla bra det i heller.. Och så måste jag välja om jag vill gå hotell eller restaurang, är inte hundra på vad jag ska välja där, men det lutar nog mest mot restaurang hållet.. Nämde jag att  IV valet ska vara inlämnat imorron? Ja, så det är inte precis som jag har väldigt lång tid på mig.. Sen kommer hela jävla veckan vara så jävla stressig med Mimmis konfirmation och allt, har lovat mamma att hjälpa henne.. Sen känner jag att jag måste snacka med vissa personer, måste göra upp ett schema med pappa coh verkligen hitta ett sommarjobb! Just nu känner jag bara för att hoppa av skolan redan nu och praktisera fastän det bara är några veckor kvar..ångest..! love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0