15:08 16 April

Hade inte tid att skriva igår men här kommer lite med snabbadrag vad som hände:
Kallkök, rätt kul förutom att jag var skiträdd för vikarien :O Läskig typ.. Gjorde hemmalagad glass, som sluta med glass krig mellan adam och alex.
Efter skolan blev det fika med adam,ida,petra och fanny (jag har blivit rätt så dålig på att skriva namn med stor bokstav?) sen gick jag och adam till konserthuset för att ta bussen :) Sen var det hem för att hjälpa pappa med maten :) gulligt va ? :) Sen var det DH och träning :) (Fan va jag blivit bra på det där med träning ;) ) love,malin

Kommentarer
Postat av: Emelie

DH?

2008-04-16 @ 15:19:10
Postat av: Malin

Despetare Housewives ;)

2008-04-17 @ 13:19:58
URL: http://malingullianee.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0