15:28

Varit rätt så härlig dag :) Stack till skolan, hade danska (hata!) sen hotell, sen stack jag, hade ingen data och hade värst ångesten över livsmedelprovet så jag gör de nästa vecka. Sen stack jag och möte Karin och LinaChina Box och åt lunch :), thaimat :D
Imorron blir de prov i hygien, som jag måste klara annars ka det hända att jag får IG i de ämnet :O(hata hygien och fattar ingenting om bakterier och virus osv) sen blir det också NP i svenska, är menningen att jag ska skriva om våld och som tur de har jag redan en idé (Y) :) Nej, men nu ska jag skriva i min andra blogg, skvaller <33, sen ska jag kolla på O.C, har för mig att dem sänder det avsnittet där Marissa dör, tycker om de avsnittet av en konstig anledning, kankse för jag inte tycker om hennes karaktär? Efter det är det stud varning som gäller, men på fredag är det iallafall studiedag :D love, Malin.

                                                                            image18

Kommentarer
Postat av: Fanny

men håkan som är så söt, malin.

2008-04-09 @ 21:29:05
URL: http://fannyangerborn.blogg.se
Postat av: karin

Nej marissa är bra! :) är det imorgon de sänder det avsnittet? :/

2008-04-10 @ 19:03:51

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0