15:39 25 April

Jag fick mitt nya id igår :D Så nu slipper jag gå omkring och oroa mig för att någon ska se att mitt namn och personnr inte stämmer :)
Dagen började med danska, har jag nämt hur mycke jag hatar danska? Lite tur att vi bara har nybörjarkurs på vår skola..(a) Sen va det y-teori som helt spåra ut, man kan verkligen inte leka med vår klass ( och jag menar bokstavligen leka, och för er som inte fattade de, host Lina, så lekte vi en lek på lektionen för vi inte hade något att göra) alla började iallafall anklaga alla för fusk och alla började ge löjliga svar... Sen var det dags för mig att ha mitt "book talk" men läraren var inte där! Så där hade jag och Louise stått i 20 minuter helt i onödan. Sen ringer min telefon det var Julia som ville träffa mig (min styvkusin som bara är 3,5 :) ) hon och hennes mamma var på Burger King och åt så jag och Louise promenerade dit och åt med dem, känns som jag har svårt att säga nej när jag går och träffar min farbrors flickvän och dotter tillsamans med en kompis? Sen var det matte och gympa, inte så mycke som hände där faktiskt, men nu ska jag gå ner och fixa lite saker innan jag sticker till Adam, ska vara där halv sju och han bor i Klagshamn så de kommer ta sin lilla tid att komma dit också, känns som saker och ting kommer bli lite stressigt.. love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0