16:18 30 April

HJÄLP! Någon som vet hur man sätter på lösögonfransar? För er som läser min blogg vet ni att jag köpte lösögonfransar igår och idag var det då dags att prova att sätta på dem och det gick ju hur dåligt som helst! Finns det något speciellt sätt man ska göra på eller? Jag har suttit och kollat runt på olika videos men fattar fortfarande inte, kanske det bara är jag som är ovanligt trög eller ? Finns det någon som har något skitbra tips eller något i den stilen? :D



För det är ju inte alls så enkelt som tjejerna på filmerna visar ! jaja.. love,malin

Kommentarer
Postat av: Elina

vad ska du göra ikväll? :-)

2008-04-30 @ 16:51:00
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: therese - operfekt.blogg.se

haha.. jag kan inte sätta på lösögonfransar på mig själv, men på andra är det inte såå svårt =)

2008-04-30 @ 18:43:56
URL: http://operfekt.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0