16:20 28 April

Kom hem från skolan för ett tag sen och så klart sätter jag mig dirket vid datan, mycket av ett liv man har nu för tiden? Det här med blogg tar rätt så mycke tid men ändå slutar jag inte att skriva, men som sagt blir jag beroende av saker jättelätt..

Idag blev det sommar, så enkelt är det. I natt sov jag för första gången detta året med öppet fönster (min säng står precis vid fönster så det blir lätt att jag börjar frysa). Och inte nog med det åkte jag, Alex och Louise till stan på lunchen och jag åt min först sommarglass vilket betyder frånochmed nu så är det sommar och ingen kan säga något för att ändra de, kanske bara om det börjar snöa imorron..;)

Hade mitt engelska book talk idag, själv! Ingen i min grupp dök upp och tyckte de var roligare att skolka.. :( Så där satt jag med läraren och prata engelska, pinsamt! Och inte nog med det så satt jag och sa "asså" hela tiden! Känns som mitt betyg sjönk lite på det ? Får ta igen på nationella prov imorron..love,malin

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Lusläser lite bland dina inlägg...
Ha en bra valborg!

2008-04-30 @ 15:26:27
URL: http://TUMADRE.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0