16:27 29 April

Herregud, vilken härlig dag det varit ! :D Dagen började med NP (nationella prov i engelska hör och läs förståelse, kunde gått bättre..) Men efter det åt vi i äckelmatsalen, blä! Sen gick jag, Louise, Adam, Fanny och Alex in till stan, Fanny och Adam åt lunch sen gick vi i affärer :)  Hittade ett par skit söta skor som jag nog ska köpa :) Sen var ju Adam tillbaka och berättade om min lilla pinsama händelse i fredag.. Får väl bjuda på mig själv lite och berätta för er kära läsare ;)

Det var så här att jag stod och väntade på att Robin skulle blir klar på toa för jag behövde ju såklart också gå. När jag väl gått på toa och skulle tvätta händerna var vattnet skitkallt och jag blev ju rädd och tog upp mina händer mitt där "hålet" (där vattnet kommer från) är och det kommer så klart vatten på hela min klänning, och med lite alkohol i kroppen blev det ju skti kul så jag går ut i köket där Adam och Louise var och skrattar som fan och utbrister: Fan va jag är våt! (eller något i stil med det..) Och så klart uppfattar ett par tonåringar det som något helt annat.. Så nu har jag fått smeknamnet "våtis", gulligt va ? :) Lite smått pinsamt dock, men som sagt får man bjuda på sig själv i bland ;)

Efter skolan blev det fika på Hansa med Ida, Petra, Anna och Adam. Och gissa vad jag och Petra ser ? Jo, Ben and Jerry fyller år och dem bjuder alla på gratis glass! :D Lycka eller vad ? Så klart springer jag och Petra dit och ställer oss i kö som var rätt så lång men det fick fort :) Och bara några meter innan vi var framme kommer ju resten och folket som också ska ha glass :)

Nej, nu ska jag ha dem skorna! Tar nog och drar med mig syrran in till stan..(6) hörs sen love,malin


Kommentarer
Postat av: lisa

ha en bra dag! :)

2008-04-29 @ 16:46:50
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0