16:57 23 April

Andra inlägget idag, jag börjar för fan bli en riktigt bloggare nu ;D
Jag stack till skolan för att göra provet och när jag väl kommer dit upptäcker jag att jag är en timme (!) försenad! Jag måste sett fel på klockan eller något :S Men jag fick iallafall komma in och göra provet ändå, tur de.. Gick inte så jättebra :O.. Bara för jag sa så där i mitt andra inlägg! Blir nog ett VG ändå, hoppas jag :)
Efter jag gjort provet mådde jag väldigt mycke bättre och följde med mamma och sis till Burlöv för att kolla på skor, hittade ett par som nog kommer bli köpta till lördag :) Sen måste jag också köpa en klänning till Mimmis konfirmation som är nästa lördag.. Börjar bli ont om tid.. Är ju en jävla massa som ska bli gjort till dess, jag ska prova olika frisyrer och sminkningar på Mimmi, vi måste hitta ett par skor till henne och ett kors som hon gillar plus lite andra smycke, för er som inte vet är jag hennes personliga stylist.. ja, hennes och Lina's ;D Det måste ju betyda att jag är rätt bra på det? Kanske borde få betalt också, eller vad säger du Lina ? ;D Vi hörs! love,malin
                                      image28


Kommentarer
Postat av: Maria

okej ingen fara!
till höger om youtube klippet som du vill lägga in finns en kod som heter typ emble eller något sådant. kopiera den. sen i ditt inlägg så väljer du "html" tror att knappen finns till höger om där man uppdaterar bilder. klistra in koden där och tryck på uppdatera så borde det funka :)

2008-04-23 @ 20:04:15
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Lina

nej, det tycker jag inte :D betalt kan du få av din syster :D

2008-04-24 @ 18:20:40

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0