17:00 30 April

Det börjar bli rätt så tråkigt med mina rubriker känner jag, kanske dags att skaffa ett par "riktiga", fast detta har ju ungefär blivit mitt "tecken" om jag själv får säga det.. ;)

Varit rätt så härlig dag, dagen började tyvärr med danska sen var det hotellektion där vi gick i stan och kollade och svarade på olika frågor om hotellen, sen var det dags för lunch och datalektion sen sluta man :D Tog då bussen till mammas jobb sen åkte vi till Burlöv centrum för att köpa ett kors till syrran som konfimeras på lördag och en klänning på gina till mig :) Jag har blivit beroende att att köpa klänningar...
Nu håller jag iallafall på att snacka med Lina och vad vi ska göra ikväll, allt är fortfarande lite "oplanerat", men det fixar sig nog :)

Såg ni förresten Desperatan igår? Är det bara jag eller håller inte saker och ting bli lite "out of control"? Känns bara löjlig numera, borde kanske ta och lägga ner det? Fast det blir nog lite svårt.. Kanske bara se klart den här säsongen? Fast det kommer ju aldrig att funka.. Förresten ska dem ju bara spela in i tre år till så det blir ju bara 6 till säsonger..? love,malin

Kommentarer
Postat av: Olli

Ja det tycker jag absolut!
Hoppas du har haft en super bra kväll!

2008-04-30 @ 23:37:06
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0