18:38 17 April

Hejhej snokare :) Jag har faktiskt tänkt en del (konstigt va ?) på om jag bode slå ihop mina bloggar för som ni förhoppningsvis vet så har jag bloggar vilket är väldigt svårt men jag vill inte ta bort någon av dem och jg tycker det är synd att bara lämna en av dem, några tips ? (a) Jaja, jag får vänta och se hur jag gör :)

Idag började jag 8:30 med NP i engelska, fick inte så bra faktiskt, satt först i 20 min för att komma på vad jag skulle skriva för att sen strycka det och börja om från början så jag hoppas på ett G just nu.. "/ Efter det bar det av till EH för att äta frukost med Fanny, Ida, Adam och Robin, trevligt förutom dem två ammande kvinnorna brevid oss, vad sägs som lite privacy för deras del ? Iallafall när man är på ett cafe och folk försöker äta ? Efter det bar det av för en lite prommenad genom stan (schalalal) sen möte jag Karin och Lina och inte träffat dem på ett tag och sen har dem precis varit i Stockholm så det var ju trevligt fastän det bara var för en liten stund, sen tog jag bussen hem :) Det var nog det mesta som hänt. love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0