18:55 22 April

Hejhej :)
Har inte varit i skolan idag, tror jag blivit lätt matförgiftad eller något iden stilen.. =S Väldigt äckligt..
Så i stället har jag legat hemma och kollat på Tv och pluggat till livsmedelprovet som jag har imorron, tror inte jag går till skolan imorron utan bara till sista lektionen och gör provet..
Just de ! De där med att de var jobbigt med att ha två bloggar ? Jag har bestämt mig vilken jag ska ha kvar, den här :D Jag ska sluta skriva iden andra så fort jag fattar hur man lägger in youtube.klipp iden här, någon som kan hjälpa mig ? För jag ser fullt med bloggar som har youtube-klipp men själv vet jag inte hur man lägger in just på den här sidan..
Jag måste också berätta om en pinsam sak som hände för några minuter sen.. Det var så här att jag fick in på hemsida 1000apor.se, brukar göra det när jag är lite allmänt uttråkad men iallafall så stod där något med Björn Gustafsson och besatt som jag är tryckte jag där och ni annar inte vad som hände ! Det kom upp en ruta med bögporr! :O Och det var intre precis unga killar med snygga kroppar utan gubbar i 50-årsåldern med ölmage och höll på... Och det gick inte att trycka ner! Och som det inte var allt så kom min pappa förbi precis då.. Pinsamt eller vad? Som tur gick det bara att skämta bort.. Men gud vad äckligt!
Nu ska jag ner och se om jag hittar mina papper till livsmedelshygien, har prov på det på torsdag, kommer inte gå så bra.. "/ jaja,vi hörs! love,malin
image27

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0