19:07

Fan va jag blivit bra på blogga, bloggar ju varje dag, i både mina bloggar också (H) Eller så betyder det bara att jag blivit mer nördig (om det nu går ?) Iallafall så ska ni få höra om min dag varesig ni vill eller inte (6)

Dagen började med att jag stack till skolan, hade hygienprov som fick svinigtbra :D hade bara två fel ! Bara synd att det var omprov..(a) Sen var det NP i aulan i tre timmar, jag som inte har varit så smart dem senaste dagarna, hade ju min vattenflaska med mig + en yoggi, och såklart va jag tvungen att gå ifrån 2 gånger för att... pudra näsan :) Efter det blev det lunch med Louise.  Och eftersom Louise har lektion igen kl.2 va jag översocila så jag höll hennes sällskap i stan, hittade en ny hanväska inne på Bianco footwear för halva priset, det blir ju bara bättre och bättre :)

I eftermiddags åkte jag mamma och sis till Jägers för att titta på skor, men dem hade inget intressant "/

Imorron är det studiedag vilket jag och mamma har gjort till en mamma-dotter-dag :) Hör mer om den imorron :) love,malin

                                                                            image19

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0