19:11 20 April

Gårdagen: Åkte till stan men mamma, mimmi och Ture och mötte mammas kompis + hennes dotter. Uppdraget var att hitta en konfirmationsklänning till syrran som konfimeras om 2 veckor. Och så klart när jag är med, hittar ja övermånga klänningar som man ska ha och till slut köpte hon två klänningar för hon kunde inte bestäma sig vilken hon ville ha.. ;) vi kanske är sysken after all?

Sen åkte vi hem, men inte innan både jag och min syrra hann bitcha oss så det räcker för några veckor framöver.. ;) Sen satt jag, syrra och Ture på balkongen med varsen drink, glass och lite cigg (inga cigg för min del såklart, jag är duktigt, jag faller inte för grupptryck (H) ) Sen följde jag med mamma och handla mat och jag sen hjälpte att tilllaga (H) blev tacos :D yummie!

Sen gick jag till Lina, vi stack till konsum och köpte naturgodis ! :D Sen stack vi hem till mig och Lina, som alltid satt sig framför min tv (på golvet tillochmed!) för att se Elvis när min föräldrar satt på deras Elvisdvd, värst rutin att sätta på den varje lördag.. Sen följde jag och Ture Lina hem (Ture hade bråkat med syrran så jag gick muta han med cigg för att följa oss, jag vågar ju inte gå hem själv efter följt Lina! (a)

Dagen: Mått allmänt dåligt idag, vet inte varför, pallar bara inte.. Sen har jag jävla svenskan som jag inte fattar vad jag ska göra.. Har iallafall valt film :) Men nu ska jag in iduschen sen ska jag sätta mig framför tvn med Ben&Jerry glass och se parlamentet, Björn är ju med ! :D <3 Fjortisvarning... jaja, men de va allt.. love,malin

                                                   image26

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0