19:18 28 April

Eftersom bloggen den senaste veckan har blivit mer än välläst och har nu mer läsare än vad jag någonsin haft på min blogg tänkte jag att det var dags för en ny look. Hur jag ska gå till väga vet jag absolut inte och jag kommer prova mig fram. Jag ber om ursäkt om bloggen kommer vara lite rörig och konstig dem närmsta dagarna men jag hoppas resultatet blir snyggt som fan ! ;D Om ni har några tips så får ni såklart dela med er, jag vet att jag säger det hela tiden men det är ju ingen som gör det så jag fortsätter att tjata ;) love,malin

Kommentarer
Postat av: J

Svar:
Okej grymt fint.
Kram

2008-04-28 @ 21:56:56
URL: http://Jahwanna.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0