20:07 27 April

Bloggar värda att läsa:

kenzas.se - Har inte läst den så länge men hittills är den bra. Ung tjej som skriver om sitt liv blandat med lite mode. Och plus i kanten tjänar hon egna pengar utöver sin blogg.

peyre.blogspot.com- Måste erkänna att jag hade lite förofattade meningar om den här tjejen men efter läst hennes blogg så har det helt ändrats. Härligt tjej som skriver om allt möljigt och inte bara om sig själv och dem senaste festerna som jag trodde. Måste bara säga förlåt!

blondinbella.se - Hon ligger kanske lite mer i mitten. Ibland orkar jag inte med henne och trycker ner hennes blogg innan jag läst klart inlägget, men för det mesta läser jag faktiskt klart och tycker att hon kan komma med rätt så underhållande inlägg. Men hon känns ändå lite för bortskämd och personligen tycker jag hon känns lite som en falsk liten... Men kan ändå inte riktigt slita mig från hennes blogg. Kan hon inte bara ta bort alla bilder på sig själv?

stinalee.se - Pinsamt nog började jag faktiskt läsa hennes blogg idag. Men hittils gillar jag vad jag ser!

Bloggar värda att undvika:

Kissie.blogg.se -
orkar inte med tjejen helt enkelt. Känns som man måste känna henne för att kunna läsa hennes blogg och hon känns lite för mycket åt fjortishållet..

KarinOlofsson.blogg.se - inget där som intreserar mig helt enkelt.


Och för att vara extra snäll tänkte jag lägga till några bloggar som ägs av folk jag känner som jag dagligen kollar om där finns något kul att läsa ! :)

inthisforever.blogg.se
karinwingren.blogg.se
fannyangerborn.blogg.se
malinlindh.blogg.se

Ni får gärna tipsa om bra bloggar! :) love,malin


Kommentarer
Postat av: Mingla

aa det förstår jag. har helgen varit bra?

2008-04-27 @ 20:30:30
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Jahwanna

Hej vilcket fint efternamn om du heter Zilverframe!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-04-27 @ 20:44:37
URL: http://Jahwanna.blogg.se
Postat av: Fanny

ah, det var hygligt malin! :)

2008-04-28 @ 06:44:51
URL: http://fannyangerborn.blogg.se
Postat av: Lina

jag vill inte vara med :( ta bort?

2008-04-28 @ 08:01:54
Postat av: Malin

varför vill du inte va med ? :S Bra reklam ju! ;)

2008-04-28 @ 09:11:06
URL: http://malingullianne.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0