20:26 14 april

Heeej :)
Skrev inte igår, fast det märkte ju alla ni snokers, fast hade inte egentligen något att skriva om så de spelar ingen roll :)
Idag har det varit överhärligt väder! Vår ! :D Finally! Har längtat som fan, och nu kan jag äntligen använda klänning utan att frysa. Har faktiskt gjort ännu ett inköp av en klänning, va bara en vecka sen senast, nytt beroende kankse ? =S Fast idag köpte jag en vår/sommar klänning som har lite stil av 90-tal, fast inte lika mycke som den första klänningen jag prova, fast den gillade inte Louise och Alex, dem sa att jag såg ut som deras mormor! :O Bitches (6) och förresten måste jag berätta en sak innan jag fortsätter! Jag har varit bitchigare än vanligt idag, ja, det är lite medvetet, men iallafall va jag riktigt förjävlig mot alex (mohahah) inne på gina tricot omklädnings rum och gav henne en riktigt hard time så är det två tjejer som kanske är 13 som står i andra omklädningsrummet helt tysta och helt plöstligt hör man "-Herregud vilken bitch hon verkar vara!" Rätt så underhållande :) Okej, men tillbaka till min klänning ;) Den andra klänningen som jag jag prova, den som jag såg ut som en mormor i, tänkte jag åka in till stan igen imorron och prova för att va säker att jag inte vill ha den.. ;) inte alls beroende ?
image22
Som jag sa har jag varit överdrivet bitchig idag och det blev verkligen inte bättre med att Miso i min klass som by the way har världens störst pormasker jag någonsin sett och jag lovar, jag överdriver inte ! (Sa ju att jag var bitchig..) Sa något helt jävla onödigt som verkligen fick mig att smälla av, herregud säger jag bara! För det först säger han något så jävla onödigt så man bara blir så deprimerad och arg så att jag råka ta ut det på fel personer (förlåt Adam) men senare när alla var i omklädningsrummet försöker han öppna toadörren där jag är inne, då gick det verkligen för långt och jag dampar mer än vad jag gjort på väldigt länge, fy fan... och folk bara stod och stirra och visste inte vad dem skulle göra eller hur dem skulle reagera, rätt så underhållande :)image23

Nu har jag inte mer att skriva om, men bara innan jag sticker och tränar (visst är jag duktigt? Fast det måste jag ju göra efter två dagars syndande..) måste jag bara berätta vad för slags musik jag lyssnar på just nu, det börjar på Britney och slutar med Spears, och det är inte precis några av hennes ny låtar utan det är sometimes och i'm not a girl haha, pinsam, ha? love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0