21:41 18 April

Oh fuck not u again.. Va bara tvungen sorry :)

Dagen börja med danska, blä (nån som kan den danska termen?) Sen y-teori (yrkesteori för er som inte vet) sen lunch :) På lunchen hade jag bestämt med Adam att vi skulle ta oss till hemmakväll för att han skulle köpa Ben & Jerry glass till mig, ta det inte fel, han köpte till sig själv också :) Sen var det jävla fucking mattefittprov :O Fick så jävla dåligt så det inte finns, sjukt pinsamt. Helt allvarligt jag fattade 10% av va vi gått igenom inte inte mindre !

Efter skolan kom jag hem för att se att Ture va här, fast inte Mimmi, lite konstigt enligt mig ( För er som inte vet är Ture syrrans kille) Iallafall skulle jag följa med mamma och Ture till citygross (!) När vi väl var där blev det liten kundvagnsrace där, så sjukt omoget men så sjukt kul, ibland måste man ju vara lite barnslig, man måste ju få leva ?:) Sen var det hem igen för att äta sen körde jag och Ture "gissa låten", känner verkligen att jag varit sjukt social med han idag, men så går det om man sticker hemifrån när ens kille är här, sorry, sis ;)

Känner mig sjukt trött just nu, har fan somnat 2 gånger den här veckan när jag kommit hem från skolan, helt sjukt! Så nu känner jag faktiskt för att gå och göra lite te och lägga mig och läsa min engelskbok och sen sova :) Ska bara blogga lite i den andra bloggen sen ska jag nana kudden :) love,malin

                   image25


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kom predcis på att jag helt har glömt bort att ringa dig! Förlåt! :D

2008-04-18 @ 23:54:25

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0