21:41

Hej bloggen, hej snokare :) Här är då mig dag :)

Dagen började med att jag fick sms av min mamma (som ligger väggivägg med mitt rum) klockan 8:30 där det stog "Jag har en plan! Vakna!" Eller något i stil med det, jag var som sagt väldigt trött. Själva idén var att vi skulle till Hansa, EH och köpa frukost :) Mysigt, finns inget bättre än att få nybakade scones och en varm latte på morronen :)(Ja, jag har syndat lite idag..) Efter det bar det av till Jenny för att hämta upp dem (för er som inte vet är Jenny min mammas "bästis" och hon har världens sötaste dotter som dem flesta verkar tro är mig..^o)) Sen var det inte mer av de.

Men i eftermiddags, ja då hände det saker ska ni tro! Det är ju såhär, bor man på vanna, ja, de är ibland som att vara med i en typisk såpa. Okej, så här var det: mamma gick in till köket,vet inte vad hon gjorde där, men några sekunder senare skriker hon till: "Va fan ! Det är en polis här med typ ett gevär !" Jag och Jenny bara: "Skämtar du med oss eller?" Och nyfikna som vi är går vi såklart ut i köket för se vad som händer. Och sant som det var stog där en polis med en k-pist, men helt plöstligt var det inte en utan fem till som springer i i lägenheten :O, Och då måste man ju bara se vad det är som händer, eller det är bara jag ? Men iallafall passade jag på att ta en promenad som var där det "hände" och vad ser jag då? Jo, så många poliser att jag tappat räkningen och hela jävla insatsstyrkan och polisbilar, sa jag inte att de va dramatiskt här ? Och efter en stund kommer där ut en polis med en pistol, som inte va hans, och efter där min "kära" granne med tre poliser som höll henne.

På kvällen kom min faster hit som rest från Uddevalla så jag fick äntligen träffa min kusin igen, har inte träffat han sen i december och han är bara lite över ! så han växer ju så himlans fort! Men detta var iallafall min dag, hoppas ni har haft en underhållade läsning, ses i morron :D love, malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0