22:17

HejHej snokare :) Dagens update kommer här ! :)

Eftersom jag och mamma tänkt ha en mysig mor-dotter-dag igår oh den inte blev av hade så har vi den iimage20dag istället :) Jag gjorde goda drinkar sålänge mamma tog fram alla sakerna. Så nu har jag både fått manikyr och pedikyr och ansiktsmask och allt möjlig härligt! :D Har egentligen inte så mycke mer att berätta om dagen, ska snart ner till min kära mor igen, vi ska se en officer och gentleman :) Tänka sig vilken tur jag har som kommer så bra överrens med min mamma och är så nära henne, tycker jättesynd om all er som inte har en sån bra relation med sin mamma, tycker det är väldigt viktigt att man ska kuna berätta allt för sin mamma eller både föräldrar! image21Tack mamma, jag älskar dig! <3 Är inte jag världens gulligaste dotter or what ? :) I övrigt har jag en klump i magen om vad som kommer hända imorron, tyvärr kan jag inte dela med mig om den dela av mitt liv, kanske om jag gör en till blog och verkligen skriver ner allt men gör dem som anonym? hm.. nya planer här kanske ? Jaja, jag hoppas vi läses imorron igen :) Godnatt alla snokare ! love, malin.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0