One of us.

Okej, jag har inte skrivit på länge men har faktiskt tänkt börja skriva igen, har ju annan blogg nu, mauuliin.fashionblogg.se, den har tänkt ha kvar den här så nu får jag väl börja skriv på allvar igen :) Har inte hänt så mycke, bara en massa jävla prov och pluggande och en jävla massa ångest :( inte så kul.. "/ Fast jag har varit "ren" i 37 dagar nu, grattis till mig, och börjar faktisk "bruka allvar".
Fick reda på idag att vi har prov i morron i livsmedel, vilket inte är så kul eftersom jag inte har pluggat. Måste verkligen få MVG på de provet för sen få de i betyg så har ångest nu så jag tänkte gå hem från skolan imorron efter lunch.. :) På torsdag har jag två prov sen slutar jag :D och på fredag är det studiedag. tack gode gud ! :) Men nu ska jag *****, hör av mig :) <3


Kommentarer
Postat av: karin

jag har varit "ren" i 37 dagar? från ångesten då eller? :P

2008-04-08 @ 20:40:46
Postat av: Malin

nej, inte riktigt, vet inte du ?:O :P

2008-04-09 @ 09:26:35

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0