Back to school

Hejsan, har inte haft tid att blogga så ska försöka få ner det nu istället.


Igår började skolan, känns rätt så bra. Är bara 13 st i klassen nu. Louise kom tillbaka, vilket gjorde mig väldigt glad. Efterskolan träffade jag Lina och spenderade hela dagen hos henne tsm med SATC och P. Mysigt, speciellt om det regnar.

Idag var det ännu mer skola. Fast bara en timme, otroligt skönt med en sån mjukstart. Sen träffade jag Lina på bussen och följde med henne till sin skola för att hålla henne och Karin sällskap. Sen åkte jag in till stan igen och åt lunch med Malin och pratade en massa. Finns inget mysigare än att sitta på ett cafe istan med en vän och bara glo på människor och fika. Det slår det mesta faktiskt.



love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

"tsm med SATC och P."? HAHA, vad är det för fel på att säga B? :P

2008-08-20 @ 09:56:04

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0