Ett "jag är inte full inlägg"

Detta inlägg är bara för mig, en chans för migg att skriva av mig, det kommer var klyddigt, jobbigt och allmänta konstig. Ni behöver alltså inte läsa :)


- Danska musik/radio. Pappa envisas alltid med att ha dansk radio i bilen. Tyvärr. Danska är skitkonstig - speciellt när det handlar om musik. I dag hörde jag en dansk låt där refrängen gick "det var sista gången du knullade mig". Pappa tyckte det bara var kul och skratta och jag undrade baar vafan det var på skit. men det sluta inte där. Dem spleade även en låt som gick "I wanna know where you did your nosejob". Danska har ingen musiksmak.

-Varför träffar man aldrig de personer man vill träffa? Träffa samma person som igår. Detta börjar bli skumt. Alltid, det slår aldrig fel. Nu är jag trött på att se människor jag inte vill se, jag vill se människor som jag vill se. Jag varnade er..

-Skolan. Vet inte om jag ens borde gå imorron eftersom det finns en stor chans att jag inte får vara där. och jag orkar inte klippa ner mina naglar och ta bort nagellack. Naglar är fula när dem är ofixade.

nej, nu ska jag duscha opch sen kolla på The secret life of the american teenager. hörs imorron.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0