Fredag

Dagen började med att mamma kom in till mig 5 över 7 - jag hade försovit mig! Så på en kvart fick jag göra mig klar innan mamma fick köra mig till skolan. Hatar att försova mig. Och det var jag inte ensam om, min partner Tulle hade också försovit sig så jag gick göra hela frukost buffen själv. Stress. Så mellan 7-11:30 idag hade jag en väldigt dålig tid. Sen blev det bättre. Sen, aj då hände det saker! Men inget att skriva ner på bloggen, dem som borde veta vet det redan. LALALA <3 Okej, ska sluta nu haha.

Ska ta och ta en snabbstädning på mitt rum nu innan Malin kommer hit. Har inte träffat henne på över en vecka! Så det ska bli mysig. Hör sen!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0