Good night

Kom precis hem efter dragit med mig Malin in till stan för en kvälls fika. Måste sluta med mina sommar rutiner nu som; sticka var jag när jag vill, dricka kaffe kl. 22.00 (kommer aldrig stiga upp i tid då..), skicka sms eller ringa till folk kl. 4 på morronen eller sova över hos folk bara för jag inte orkar ta mig hem. Nej, nu är det skola igen - fast helt ärligt så känns det inte som det..

Dagens:
..Citat: En klassiker dör aldrig "Över här"
..Bussresor: 6 st, 5 av dem var gratis, man kör ju bara med "jag har inte fått mitt kort än.."
..Dryck: iste från EH
..Köp: "Stålplånbok" med mitt namn på, " Till Malin the star" jo, man tackar.
..Person: Mor <3
..PMS-människa: Busschaffisen som kör förbi alla hållplatser oh sen kör mot rött. Det fanns mer än jag som ville ägga den bussen.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0