I'm such a geek

Hejsan, har precis kommit hem till den "Tropiska" delen av Malmö.
Kvällen spenderades med Malin, först at my place sen stack vi hem till henne och spelade wii, jag är skitbra på det! Eller inte skitbra men jag slog Adrian iallafall! Det är ju det som räknas? Det är så jävla kul att slå en kille på något för dem klarar verkligen inte av att bli slagen av en tjej, haha.

Jag har kommit på att jag blivit en nörd. En jävla nörd. Jag får en sån kick av att sätta mig ner med en kopp kaffe, mina glasögon, musiken på högsta volym och bara plugga till jag dör. En konstig känsla men jag längtar efter den. Hoppas den håller i sig så länge som möjligt. Det är skönt att faktiskt tycka om skolan och lektionerna. Det är så jävla härligt. Vi får hoppas på att få lite högre betyg den här terminen? Jag har en ny inställning och den gör mig jävligt glad. Men passa er..iblad kan en glad Malin vara jobbigare än en bitchig haha, nej jag bara skämtar med er. Nu ska jag lägga mig innan jag dör, imorron ska jag hjälpa sis att måla sitt rum, sen ska jag gräva ner mig i svenskläxan! Vilken härlig dag!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0