It's my life

Hejsan snokare.

Har varit en rätt så obitchig dag idag, vilket alltid är bra..tror jag, haha. Kom till skolan imorse kl. 10 för att upptäcka att vi inte hade nån lärare så vi kunde inte ha lektion. onödigt värre! Och nästa lektion började inte förrän 1! Bajskorvar! moget, jag vet.. Och den lektionen hade vi inte mer än 20 minuter. Visste att jag skulle ha skolkat idag haha.

Just det! testade min kamera idag, en ska ju vara så youtube-vänlig. Testet får vara när Adam försöker prata ungerska som Alex filmade iskolan. Nu ska jag bara försöka lära mig hur man lägger in videos också.. lägger in den på bloggen så fort jag hittar hur man gör, vilket kan ta en tid..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0