It's so over

17 dagar kvar. 17! Sen är sommarlovet över. Känns deprimerande. Sommaren har ju precis börjat? Bajs. Vill ha mer sommar, vill har värme, vill bada, sova länge, vill vara ute så länge jag vill. Jag vill bara ta det lungt helt enkelt. Vill inte tillbaka till skolan. Usch nej, nu ska jag sluta vara deppig.

Ikväll kommer Lina hem :D Det är på tiden för gud vad jag har saker att berätta.. ;) Och om du läser detta innan vi hinner träffa så ska du veta att jag laddat ner Mamma Mia soundtracket till dig :D

Jag skulle blogga igår kväll/natt men då funkade inte publishme.se sjuktkonstig. Fast jag skulle mest blogga för att jag var så rädd för filmen jag såg (House of wax). Det är inte precis det smartaste att sitta och se såna film när man är ensam. Men som tur kom Marcus och höll mig sällskap. Annars skulle jag inte överlevt. Fick iallafall se Sex and the city efteråt så jag inte skulle ha alla mördarscener i huvudet när jag skulle lägga mig.. bara sexscener av satc?

love,malin



 


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0