Jag ska sno Whisky från Lina..

okej, så länge Lina sitter brevid mig och försöker komma på en rubrik till inlägget så får väl jag blogga helt enkelt. Fast hon hjälper inte så mycket utan bara snokar igenom min mobil... Bitch!

Som ni säkert fattat så sitter jag hemma hos LinaPina med Sixten och Whisky - Linas lite underliga husdjur om ni undrar. Jag ska iallafall snart göra min supergoda och lite mindre kända kyckling sallad som är rätt så god om jag får säga det själv. Eller vad säger jag? Ni har inte smkat den - den är skitgod faktiskt!

BTW va precis inne på bloggkoll och kollade så såg jag att jag har 4 prem. Har faktiskt inte ens tänkt på att göra reklam för min blogg där så jag får väl göra det då ;) Ni som läser kan väl lägga till mig på bloggkoll och om ni inte har bloggkoll så är det bara att fixa det ;).

Nej, nu sitter Lina och lyssnar på när vi ringde til stackars Jenny. Känns som jag måste stoppa henne innan hon ligger på golvet av skratt. Och jag måste dessutom laga mat till ätar-Lina.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0