Listen to your heart

Slapp dag i högsta grad. Myskläder och OC för hela slanten. Me like.

På fredag börjar Malmöfestivalen, härligt. Och första kvällen såg jag att det är "the music of Abba" på stora scenen, gissa om det är där jag kommer vara! Jag är helt såld på Abba just nu, det börjar på lite överstyr känner jag..

Rätt så mycket som ska göra i veckans faktiskt, får passa på nu innan skolan börjar. Vill inte till skolan..
Jag ska till Nova, ska hjälpa Malin att färga håret, boka tid till frisören, övertala Karin, på kräftskiva, till MF, till Köpenhamn och fixa pengar från Mamma. Och jag frå ju inte glömma att dampa otroligt mycke på SATC nu när jag har skolådan!

Har btw även inköpt boken "The dirt", jag har för fan blivit stammis på cdon.com. Tycker jag borde få rabatt, eller vad säger ni?

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0