look for the girl with the broken smile..

Hejsan bloggen!

Kom precis hem från Lina, blev såklart en p-film och glass med varma hallon. Gott och inte allt för onyttigt. Orkar verkligen inte gå till skolan imorron, men känns lite "för mycke" om man skolkar andra veckan? Nej, jag får iallafall klara en vecka till innan jag börjar med såna dumheter..

Ska lägga mig och skriva upp menyer och försöka fixa ner alla skolasakerna så jag har allt på ett ställe istället för överjävlaallt. Hoppas på en roligare blogg imorron. Hoppas på en gladare Malin imorron. Hoppas allt för mycke..

Nej, nu är det slut med sånt. Jag kan. Så nu ska det bli min nya inställning. Jag kan.

Jag är så jävla bra!

Detta är hopplöst..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0