Mormor är min idol

Jag kom på idag att jag är lite avundsjuk på min mormor. Vi sitter och fikar på Nova och så kommer på in på gayisar. Jag vet att det inte heter så men det är så kul att säga. Iallafall så för er som känner mig vet att jag gärna vill ha en bögkompis men att dem är väldigt svåra att hitta. Speciellt i vår ålder eftersom det inte är så många som kommit ut än. Men iallafall tillbaka till ämnet. Jag frågar iallafall mormor om inte hon skulle vilja ha en bögkompis och så svarar hon " Men det har jag ju redan." Sen slog avundsjukan på. Dumma mormor. Om du inte va 62 skulle jag lätt vara bästa kompis med henne. Min mormor är cool.


love,malin

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja den är söt :)



hahaha vilken härlig bild :D

2008-08-13 @ 00:48:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, cool mormor :P

2008-08-13 @ 15:35:26
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0