My head gets so confused

God morgon. Det där med att vända dygnet funkar inte så bra. Jag försökte, men det går inte. Mama väckte mig kl. 9 för jag skulle med henne och handla till kräftskivan imorron och lite saker till mig. Vilsna som mor och jag är hinner vi gå till kassan innan vi kommer på att vi ska köpa kräftor och räkor. Man ska inte handla på morgonarna helt enkelt. Och när vi väl kom hem vid 11 tiden lägger jag mig i soffan och sover till kl. är 14. Inte bra. Jag kommer inte kunna stiga upp på måndag..

Pappa fick sms innan om att vårt efternamn var med tidningen idag. Tuffigt ellerhur ? :) Jag hatar att man inte kan lägga in bilder som man print scr:at  ! AH!


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0