nobody knows how she feels

Panik. Panik. Ännu mer panik. Herregud. Låt mig aldrig komma på något så dumt igen. Det känns väldigt dumt nu i efterhand. Tur att jag har min syster, annars skulle jag ligga och gömma mig under min säng nu. Jag kan inte leva så här. Jag har problem. Stora problem. Jag behöver psykhjälp. Haha, nej, nu känns allt så löjligt men ändå inte. Detta är fel. Nu är jag deprimerad igen. Nej, bort med all dålig energi - jag kan, jag vill. Jag borde satsa på en bok istället. Den skulle nog va väldigt bra. Seriöst. Det ska jag göra. Skriva en bok. Ingen som jag ska försöka ge ut eller så, barar en bok som skulle vara bra för mig. Där jag skulle få ner allt och som bara mina närmsta skulle få läsa - om dem nu skulle vilja det. Nu har jag något att göra så fort jag är uttråkad. Malin Zilverframe - Författare. Tack, Malin. Titlen får bli inläggets rubrik. Fan vad jag är bra. Fan vad min blogg är bra. Den är precis vad jag behöver. Verkligen. Ja, jag vet att inte många av er fattar men det är nog bäst så annars skulle ni få mig inlåst på ett sjukhus och aldrig låta mig gå fri igen..


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0