Notice me

Nu har jag äntligen fått tillgång till datan, är inte alltid så lätt att dela data med sin syster ska jag säga er. Men pappa har lovat att fixa min laptop eller i värsta fall se om han kan få ett "nice price" på en ny. Vi får hoppas på en ny. Jag känner att jag börjar bli lite bortskämmd. Not good. Men jag är ju så duktig? Jag hjälper ju att måla om för fullt här hemma och har ju lagat mat varje dag i snart tre veckor? Ja, det kallar jag duktig iallafall!

Just nu sitter jag och har Britney marathon. Jag älskar Britney. Jag älskar Britneys låtar, speciellt från hennes "tid". Tänkte även börja skriva lite på min bok. Har ju även hänt lite nytt i helgen. Jag ska aldrig be om att mitt liv ska bli mer dramatiskt. Jag lever redan i en jävla såpa känner jag. Snart värre än Våra bästa år, eller vad säger du Jenny? Nu ångrar du väl allt att du gav dig in i vår släkt eller? Haha, nej, jag ska inte skrämma iväg dig också. Du kan nog hantera det. Du vet att jag älskar dig.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0