Our last summer

Lina är kär i sig själv.

Lina är även kär i PB. Sorry Lina, men du borde inte dumpa mig för telefonsex med Pottis.

Så, nu kommer ett "normalt" inlägg.

Varit hela dagen på Österlen. Först var vi och badade i Gyllebosjön, väldigt varmt i vattnet vilket innebär att jag badade. Poäng till mig alltså. Sen åkte vi till Kivik och köpte good cider och by the way träffade en av världens snyggaste killar. Iallafall som jag någonsin sett...

På kvällen stack jag och träffade Lina! Har inte setts på två veckor så det va kul.. eller är kul, jag är ju fortfarande kvar där. Vågar inte gå hem när det är mörkt så jag kommer nog inte gå hem från solen gått upp eller så sover jag här..

Bilder kommer så fort jag är hemma.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0