Panik

Neej, vill inte, tänker inte.

La mig vid halv fyra igår och steg upp kl.8 idag. Inte det bästa. Är så in i trött. Känns som om jag kommer somna när som helst. Kaffet går inte ner i heller. Imorron får jag stiga upp en timme tidigare. Inte kul det heller. Kommer inte klara att ta mig till skolan ens, jag kommer somna i bilen - eller i aulan. Fast vi får se det från den ljusa sidan - bara 2 år kvar.

Faster och hennes familj åkte precis. Alltid kul att träffa dem, det händer ju inte så ofta. Jag måste bara säga att jag har världens sötaste kusin. Han är så sjukt söt att jag smälter. Han blå ögon är så fina. Jag ska sluta nu. Detta går snart över till incestvarning..



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0